by CENTI CENTI

International Environmental B2B meetings 2016

Cu ocazia târgului internaţional de mediu ENVIRONORD, în perioada 15–16 iunie 2016 la Lille (Franţa), Enterprise Europe Network, împreună cu clusterul francez dedicat iniţierii şi dezvoltării de activități specifice sectorului mediu – CD2E şi clusterul Energie 2020 implicat în dezvoltarea proiectelor energetice, organizează un eveniment internaţional de matchmaking în domeniul eco-tehnologiilor.

Evenimentul de matchmaking susţinut şi organizat de Enterprise Europe Network, CD2E și Energie 2020 se adresează tuturor actorilor implicaţi în sectorul mediu: ▪start-up-uri, ▪IMM-uri, ▪companii mari, ▪institute de cercetare-dezvoltare, ▪mediul academic, ▪clustere, ▪organisme publice etc., care, prin participarea la întâlniri prestabilite pe baza interesului manifestat vor avea posibilitatea de a intra în contact cu atât cu potențiali parteneri de afaceri din străinătate, cât şi cu colaboratori pentru proiecte de cercetare-dezvoltare.

Tematica: ●reciclare și economie circulară; ●materiale naturale şi reciclate; ●tratarea apei; ●tratarea solurilor poluate şi a sedimentelor; ●evaluarea ciclului de viață (LCA); ●energie regenerabilă; ●eficienţă energetică; ●clădiri şi materiale de construcţie ecologice; ●controlul aerului și al zgomotului; ●planificare urbană durabilă (orașe eco); ●Mobilitate şi transport durabil; ●schimbări climatice și controlul emisiilor de gaze cu efect de seră; ●managementul mediului înconjurător.

Acest eveniment de matchmaking reprezintă o platformă unică de comunicare pentru toţi cei interesaţi de: ►identificarea de noi parteneri de afaceri, ►iniţierea unor cooperări internaționale și ►aflarea ultimelor noutăţi din domeniul tehnologilor inovatoare de mediu.

Înregistrarea şi participarea la evenimentul de matchmaking poate avea următoarele beneficii:

  • identificarea de parteneri alături de care se pot pune bazele unor co-operări de succes pentru intrarea pe noi pieţe;
  • posibilitatea promovării la nivel internaţional a produselor, tehnologiilor şi know-how-ului cu aplicații în sectorul mediu;
  • găsirea de noi soluţii/ idei, expertiză şi/ sau tehnologii capabile să rezolve probleme existente şi să stimuleze capacitatea de inovare a IMM-urilor;
  • identificarea de noi oportunități de afaceri şi inovare, dar și noi proiecte europene cu tematică de actualitate.

Aflat la cea de-a VI-a ediţie, evenimentul se va concentra cu precădere pe energia de tranziţie şi economia circulară, subiecte deosebit de importante pentru regiunea de Nord a Franței, Nord Pas de Calais fiind o regiune recunoscută în domeniul mediului, mai ales datorită proiectului Third Industrial Revolution, dezvoltat cu ajutorul celebrului economist Jeremy RIFKIN.

Nu se percepe nicio taxă de participare la evenimentul internaţional de matchmaking
pentru firmele membre Enterprise Europe Network!

Termen limită pentru înscriere la eveniment: 10 Iunie 2016

Pentru informații suplimentare legate de înregistrarea şi participarea la evenimentul de matchmaking, va rugam sa ne contactați:

Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca
Adresa: Str. Donath, nr. 67, 400293 Cluj-Napoca
Tel: 0264 420 590; Fax: 0264 420 667
E-mail: centi@icia.ro; ancuta.ivan@icia.ro
Persoană de contact: Ancuţa-Maria Ivan

by CENTI CENTI

Matchmaking Event Open4Business 2016

În perioada 19-21 septembrie 2016, la Pécs, în Ungaria, va avea loc un amplu eveniment de matchmaking internaţional destinat firmelor din diferite sectoare de activitate: industria constructoare de maşini, mediu, agrofood, ICT, furnizori etc. Evenimentul este organizat şi susţinut de Enterprise Europe Network prin organizațiile sale membre din Ungaria, Cehia şi România.

Camera de Comerț și Industrie din Pécs-Baranya împreună cu Camera Regională de Comerţ Brno şi Centrul de Transfer tehnologic CENTI Cluj-Napoca, în calitate de organizaţii membre Enterprise Europe Network organizează la Pécs în Ungaria un amplu eveniment internaţional ce cuprinde întâlniri de afaceri (B2B) şi conferinţă la care vor participa specialişti şi firme cu o vastă experienţă internaţională. Evenimentul se va desfăşura în perioada 19-21 septembrie 2016 în incinta Pécs Trade Center.

Open4Business este locul perfect pentru discuţii pe diferite teme de interes profesional între specialiști şi participanţi, prezentarea şi promovarea produselor şi serviciilor firmelor, precum şi pentru întâlniri de afaceri şi socializare.

Speakerii invitaţi la conferință sunt specialişti şi reprezentanţi ai unor firme şi/ sau clustere din străinătate, care vor prezenta informaţii de ultimă oră din domeniul propriu de activitate, vor împărtăşi bune practici din experienţa lor profesională, dar şi proiecte inovatoare de viitor. În timpul conferinţei discuţiile vor avea loc în limba engleză.
Open4Business este un eveniment care se adresează tuturor firmelor interesate de internaţionalizare şi dezvoltarea de parteneriate de afaceri, precum şi tuturor celor interesaţi de activitatea clusterelor şi posibilităţi de participare în proiecte de cercetare – dezvoltare.

Evenimentul de matchmaking Open4Business se adresează cu preponderenţă IMM-urilor din următoarele domenii de activitate:
➢industria constructoare de maşini (inginerie, prelucrarea metalelor etc.);
➢furnizori (plastic, auto, electronică etc.);
➢mediu;
➢agro-food;
➢ICT;
➢cercetare- dezvoltare etc.

Participarea la evenimentul de matchmaking Open4Business înseamnă:

  • o oportunitate deosebită pentru dezvoltarea de co-operări internaţionale în afaceri, colaborarea cu clusterele şi posibilitatea de a participa la proiecte de cercetare – dezvoltare;
  • o modalitate eficientă de relaţionare profesională la nivel internaţional;
  • sprijin profesional gratuit din partea reprezentanţilor Enterprise Europe Network înainte, în timpul şi după încheierea evenimentului de întâlniri de afaceri.

Participarea la evenimentul internaţional de matchmaking şi la conferinta Open4Business este gratuită, dar înregistrarea apriori a participanţilor la eveniment este obligatorie.

ATENŢIE!
În cazul în care un participant înscris la eveniment nu participă la conferinţă, se va percepe o taxă de neprezentare în valoare de 75 Euro (fără TVA), dacă anularea participării nu se face până cel târziu în data de 12 septembrie 2016.

Cei interesaţi să participe la întâlnirile de afaceri Open4Business sunt rugaţi să contacteze reprezentanţii CENTI Cluj-Napoca până cel târziu în data de 1 Septembrie 2016.

Pentru informații suplimentare privind evenimentul de matchmaking, vă rugăm să ne contactați:
ICIA-CENTI Cluj-Napoca
Adresa: Str. Donath, nr. 67, 400293 Cluj-Napoca
Tel: +40-264 420590, Fax: +40-264 420667
Persoana de contact: Simona-Clara BÂRSAN
E-mail: centi@icia.ro

by CENTI CENTI

Matchmaking Event D4B – Designed for Business 2016

Clusterul croat al industriilor creative și culturale (Croatian Cluster of Creative and Cultural Industries) împreună cu Agenția Croată pentru IMM-uri, Inovații și Investiții HAMAG – BICRO din Croaţia şi în colaborare cu alte organizații membre Enterprise Europe Network din Europa organizează la Zagreb, în data de 2 iunie 2016, următorul eveniment internaţional de matchmaking:

D4B – Designed for Business 2016

În perioada 15 mai – 15 iunie 2016, la Zagreb în Croaţia au loc o serie de evenimente complexe destinate industriilor creative si culturale: Month of Creative and Cultural Industries! Obiectivul cheie al acestei luni este conștientizarea importanței includerii creativității și a industriilor creative și culturale în societate, în general, şi în economie, în mod particular. Astfel, în această perioadă, în diferite locații din Zagreb au loc numeroase evenimente destinate industriilor creative şi culturale.

Parte a acestui amplu proiect destinat industriilor creative şi culturale este şi „D4B – Designed for Business 2016” – un eveniment internațional de matchmaking susţinut de către Agenția Croată pentru IMM-uri, inovații și investiții HAMAG – BICRO în colaborare cu alte organizații membre Enterprise Europe Network din Europa. Scopul acestui eveniment de matchmaking este încurajarea colaborării între IMM-uri creative, producători, municipalități și institute de cercetare – dezvoltare.

Evenimentul de matchmaking D4B va avea loc în incinta Muzeului de Artă Contemporană din Zagreb, instituție care va deveni astfel o platformă de comunicare deschisă tuturor celor dornici de a beneficia de oportunitatea de a întâlni potențiali parteneri de cooperare din străinătate. Astfel, „D4B – Designed for Business 2016” se adresează cu preponderenţă IMM-urilor creative care doresc să-şi prezinte şi să-şi promoveze produsele şi serviciile dezvoltate în vederea identificării unor potenţiali parteneri de afaceri din străinătate.
Evenimentul de matchmaking D4B adună la un loc designeri internaționali de top și IMM-uri creative, precum şi alţi participanţi implicaţi în următoarele domenii de activitate: ►design & proiectare; ►mass-media & audiovizual; ► publicitate; ►cultură & artă; ►arhitectură.

Evenimentul de matchmaking D4B este susţinut de Enterprise Europe Network şi are drept scop: ●identificarea de potenţiali parteneri de afaceri din străinătate; ●internaţionalizarea afacerilor; ●prezentarea şi promovarea celor mai noi produse şi servicii din industria creativă; ●prezentarea şi dezbaterea ideilor creatoare, dar şi stabilirea unor noi proiecte; ●stabilirea de parteneriate comerciale şi/sau tehnologice internaţionale.

Participarea la evenimentul internaţional de matchmaking D4B este gratuită!

Termen limită pentru înscriere la eveniment: 27 Mai 2016

Pentru informații suplimentare legate de înregistrarea şi participarea la evenimentul de matchmaking, va rugam sa ne contactați:

Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca
Adresa: Str. Donath, nr. 67
Tel: 0264 420 590; Fax: 0264 420 667
E-mail: centi@icia.ro; ancuta.ivan@icia.ro
Persoană de contact: Ancuţa-Maria Ivan

by CENTI CENTI

Participaţi la Consultarea Comisiei Europene referitoare la revizuirea regimurilor speciale privind serverele şi echipamentele de stocare a datelor din întreprinderi!

După cum vă este probabil cunoscut, Comisia Europeană elaborează şi modifică standardele, reglementările şi directivele pe care le emite ţinând cont şi de feed-back-ul periodic pe care îl primeşte de pe „teren”, în special, de la IMM-uri, în urma chestionarelor de opinie trimise de acestea.

De această dată, Comisia Europeană doreşte să facă o evaluare a efectului eventualelor măsuri de politică, cum ar fi proiectarea ecologică, asupra impactului asupra mediului al serverelor şi al dispozitivelor de stocare de date ale întreprinderilor.

Scopul acestei comunicări este de a:

  • colecta informaţii specifice privind rolul IMM-urilor şi importanţa pe piaţă a serverelor şi echipamentelor de stocare ale întreprinderilor;
  • dobândi cunoştinţe aprofundate privind modul în care aspectele legate de impactul asupra mediului (de exemplu, consumul de energie), al acestor produse sunt văzute/considerate de către IMM-uri.

GRUP ŢINTĂ: IMM-uri care produc servere şi echipamente de stocare date, efectuează instalări şi reparaţii ale acestora, întreprinderi care activează în sectoarele de dezvoltare software, servicii IT, precum şi asociaţii ale acestor IMM-uri.

Pentru a obţine informaţii cât mai exacte din partea IMM-urilor active în acest sector, vă solicităm colaborarea la completarea chestionarului pentru IMM-uri sau, respectiv, pentru asociaţii de IMM-uri şi apoi să ni-l retrimiteţi pe mail: centi@icia.ro sau fax: 0264 420667 până cel târziu 15 iunie 2016.

Răspunsurile dumneavoastră vor ajuta Comisia să evalueze efectele asupra IMM-urilor şi să formuleze propunerea finalizată de politici viitoare în domeniul în discuţie.

Informaţiile oferite sunt confidenţiale şi vor fi folosite doar în scopul Consultării lansate de Comisia Europeană!

Pentru întrebări sau detalii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi trimiţând un e-mail la adresa: centi@icia.ro

FOARTE IMPORTANT!
ŞI PĂREREA DUMNEAVOASTRĂ CONTEAZĂ ÎN CREAREA POLITICILOR EUROPENE!

by CENTI CENTI

Participați la Consultarea Comisiei Europene referitoare la revizuirea regimurilor speciale privind TVA-ul aplicabil IMM-urilor în temeiul Directivei 2006/112/CE!

După cum vă este probabil cunoscut, Comisia Europeană elaborează și modifică standardele, reglementările și directivele pe care le emite ținând cont și de feed-back-ul periodic pe care îl primește de pe „teren”, în special, de la IMM-uri, în urma chestionarelor de opinie trimise.

De această dată, Comisia Europeană vă invită să răspundeți la un chestionar destinat IMM-urilor din toate sectoarele economice, care au o cifră de afaceri de până la 100.000 Euro.

Consultarea a fost lansată cu scopul de a colecta punctele de vedere/opiniile IMM-urilor cu privire la funcționarea regimurilor speciale privind TVA-ul aplicabil întreprinderilor mici și mijlocii, reglementate de Directiva privind TVA 2006/112 / CE, precum și cu privire la posibile îmbunătățiri ale acestor regimuri. Consultarea este realizată ca parte a unei revizuiri mai cuprinzătoare a normelor existente, fiind menită să conducă la propuneri privind noi măsuri legislative.  Articolele 281-292 din Directiva TVA au stabilit regimuri speciale de impozitare a întreprinderilor mici, prevăzând măsuri simplificate de tarifare și de colectare a TVA și scutiri sau diminuări treptate. Aceste dispoziții, care au fost în vigoare timp de aproape 40 de ani, sunt acum supuse revizuirii și modernizării. Serviciile Comisiei pregătesc în prezent un pachet cuprinzător de măsuri de simplificare a procedurilor administrative aplicabile IMM-urilor, în scopul de a contribui la crearea unui mediu favorabil creșterii economice a acestora precum și a comerțului transfrontalier. Revizuirea va viza atât scutirea de TVA cât și eventualele măsuri de simplificare privind obligațiile de TVA.

Prin participarea dumneavoastră la această consultare, veți avea posibilitatea să furnizați informații  importante și să influențați viitoarele inițiative legislative ale UE în ceea ce privește regimul TVA aplicabil IMM-urilor.

Persoana cea mai indicată pentru a răspunde la chestionar este Directorul General sau Contabilul-Șef al întreprinderii.

Prin urmare, vă invităm să vă exprimați părerile și sugestiile cu privire la consultarea publică legată de revizuirea regimurilor speciale privind TVA-ul aplicabil IMM-urilor, prin completarea chestionarului  – română (disponibil aici) sau engleză (disponibil aici) – (nu vă va lua decât maxim 15 minute) și să ni-l retrimiteți pe mail: centi@icia.ro sau fax: 0264 420667 până cel târziu 15 iunie 2016.

FOARTE IMPORTANT!
ȘI PĂREREA DUMNEAVOASTRĂ CONTEAZĂ ÎN CREAREA POLITICILOR EUROPENE!

by CENTI CENTI

B2B în cadrul expoziţiei internaţionale SIRHA BUDAPEST 2016

În perioada 9-11 mai 2016, la Budapesta va avea loc expoziţia SIRHA BUDAPEST 2016, un eveniment de talie internaţională în domeniul HORECA şi Retail Show-ului, destinat profesioniștilor din industria hotelieră, alimentară, panificație-patiserie și domenii conexe. Cu această ocazie, în data de 10 mai 2016, va fi organizat un eveniment de brokeraj internaţional destinat IMM-urilor. Evenimentul B2B este organizat de Enterprise Europe Network prin organizaţiile sale membre din Ungaria, Romania şi Slovacia.

Expoziția internaţională SIRHA BUDAPEST 2016 îşi va deschide din nou porţile în perioada 9-11 mai 2016 la HUNGEXPO Budapest Fair Center, pentru firme din Ungaria, Slovacia, Ucraina, România, Serbia, Croaţia, Slovenia şi nu numai.
Cu o ofertă completă și inovatoare şi conceput pentru a răspunde tuturor cerinţelor IMM-urilor din industria hotelieră şi alimentară, brutării şi restaurante, precum şi din alte domenii conexe, SIRHA BUDAPEST 2016 găzduieşte mai mult de 300 de expozanți din Ungaria și din străinătate.
Deschis profesioniștilor și factorilor de decizie din industria hotelieră şi alimentară, SIRHA BUDAPEST 2016 reprezintă o oportunitate unică de a întâlni elita din gastronomie națională și internațională şi de a descoperi cele mai noi tendinţe în sectorul agro- alimentar, produse de panificație-patiserie, ospitalitate și servicii hoteliere.

Cei aproximativ 20 000 de vizitatori care sunt aşteptaţi vor avea ocazia de a descoperi produse şi servicii de calitate, dar şi de a participa la conferințe susţinute de bucătari celebri din întreaga lume.

SIRHA BUDAPEST 2016 are ca principal obiectiv inovarea, internaționalizarea și relaţiile de afaceri, oferind prilejul pentru întâlniri între expozanți și cumpărători, dar și pentru prezentarea de bune practici şi poveşti de succes din industria alimentară şi hotelieră. Cunoscut fiind faptul că cele mai bune afaceri sunt cele încheiate prin contact direct, expoziția internaţională SIRHA BUDAPEST 2016 îşi propune să devină cadrul ideal de ofertare, negociere şi contractare între companii active în sectorul serviciilor hoteliere şi alimentare, precum şi alte domenii conexe, care vor beneficia cu această ocazie de o platformă optimă de identificare a unor potenţiali parteneri de afaceri. În acest sens, în cadrul expoziţiei intenționale Enterprise Europe Network prin organizaţiile sale membre din Ungaria, Romania şi Slovacia vor organiza în data de 10 mai 2016 un eveniment de brokeraj internaţional.

Evenimentul de brokeraj internaţional se va axa cu precădere pe produse și procese agroalimentare inovatoare, tendințe în sectorul alimentar, industria serviciilor hoteliere și domenii conexe.

Nu se percepe nicio taxă de participare la evenimentul de brokeraj internaţional pentru firmele membre Enterprise Europe Network!

Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca este co-organizator al evenimentului de brokeraj internaţional care va avea loc în cadrul SIRHA BUDAPEST 2016!

Cei interesaţi să participe la întâlnirile de afaceri organizate cu ocazia expoziției internaţionale SIRHA BUDAPEST 2016 sunt rugaţi să contacteze CENTI Cluj-Napoca până cel târziu în data de 6 mai 2016.

Pentru informații suplimentare privind evenimentul de brokeraj, vă rugăm să ne contactați:

ICIA-CENTI Cluj-Napoca
Str. Donath, nr. 67, 400293 Cluj-Napoca
Tel: +40-264 420590, Fax: +40-264 420667
Persoana de contact: Simona-Clara BÂRSAN
E-mail: centi@icia.ro

by CENTI CENTI

AGRARIA – Parcul Industrial Tetarom III JUCU, 21-24 aprilie 2016

În perioada 21-24 aprilie 2016, la Jucu, în judeţul Cluj, va avea loc cea de-a XXII-a ediţie a târgului internaţional de agricultură, industrie alimentară şi zootehnie – AGRARIA, un eveniment devenit emblematic în domeniu pentru zona Transilvaniei.

Organizat anual începând din anul 1995, cel mai mare târg agricol din Transilvania – AGRARIA se va desfăşura pe platforma Parcului Industrial Tetarom III, localitatea JUCU, judetul Cluj.

Din 2010, târgul internaţional AGRARIA beneficiază de o confirmare suplimentară a performanţei sale, fiind inclus în programul manifestărilor de prestigiu internaţional organizate de DLG Germania (Societatea Germană pentru Agricultură) şi DLG Internaţional.

Şi anul acesta, AGRARIA aduce în atenţia pieţei de profil informaţii utile dezvoltării şi modernizării activităţilor de natură agricolă a tuturor celor interesaţi, contribuind la intensificarea dialogurilor şi al contactelor de afaceri. Astfel, în cadrul târgului internaţional de agricultură, industrie alimentară şi zootehnie vor fi prezentate produse şi servicii structurate pe următoarele secţiuni: ►maşini şi echipamente agricole; ►zootehnie; ►seminţe, produse pentru protecţia plantelor, alte inputuri; ►industrie alimentară şi ambalaje; ►energie regenerabilă; ►echipamente şi unelte pentru ferme şi gospodăria ţărănească; ►flori şi grădinărit; ►consultanţă/ finanţare/ asigurări; ►învăţământ/ cercetare/ ştiinţă

După succesul înregistrat la ediţia precedentă, când peste 18 700 de vizitatori au avut posibilitatea de a intra în contact cu 290 de firme din 14 ţări, suprafaţa de expunere fiind de 22000 mp, AGRARIA promite şi în 2016 sa fie un important loc de întâlnire pentru fermieri, specialişti, manageri şi autorităţi din domeniul agriculturii. Târgul internaţional de agricultură, industrie alimentară şi zootehnie – AGRARIA devine astfel o platformă de comunicare optimă unde participanţii pot încheia contracte noi, îşi pot consolida relaţiile cu clienţii tradiţionali şi pot dezbate tendinţele şi inovaţiile apărute în agricultură, industria alimentară şi zootehnie.

Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca va fi şi anul acesta prezent cu stand în cadrul târgului internaţional AGRARIA, reprezentanţii CENTI prezentând tuturor celor interesaţi serviciile Enterprise Europe Network – cea mai mare reţea de sprijin din lume pentru IMM-urile cu ambiţii internaţionale.

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi:

ICIA-CENTI Cluj-Napoca
Str. Donath, nr. 67, 400293 Cluj-Napoca
Tel: +40-264 420590, Fax: +40-264 420667
Persoana de contact: Simona-Clara BÂRSAN
E-mail: centi@icia.ro

by CENTI CENTI

AGRA EXPO TRANSILVANIA Expo Transilvania Cluj-Napoca, 14-17 aprilie 2016

În perioada 14-17 aprilie 2016, la Cluj-Napoca va avea loc o nouă ediţie a târgului internaţional specializat pentru agricultură, zootehnie, industrie alimentară şi ambalaje – AGRA EXPO TRANSILVANIA 2016, găzduind fermieri şi agricultori români, specialişti în domeniul agricol, precum şi firme de profil din ţară, dar şi din străinătate.
Şi anul acesta, AGRA EXPO TRANSILVANIA aduce în atenţia pieţei de profil informaţii necesare dezvoltării şi modernizării activităţilor de natură agricolă a tuturor celor interesaţi, contribuind la intensificarea dialogurilor şi al contactelor de afaceri. Astfel, târgul vine în întâmpinarea nevoilor fermierilor şi producătorilor agricoli, a procesatorilor produselor agroalimentare, a tuturor celor care au ocupaţie profesională în sectorul agricol şi al industriei alimentare.
Astfel, în cadrul târgului internaţional specializat pentru agricultură, zootehnie, industrie alimentară şi ambalaje vor fi prezentate produse şi servicii structurate pe următoarele secţiuni: ●tehnica agricolă; ●zootehnie; ●vânătoare, piscicultura; ●expoziţie de animale de fermă, păsări de curte şi animale mici; ●apicultură; ●industrie alimentară; ●pomicultură şi horticultură; ●produse alimentare tradiţionale şi gastronomie transilvăneană; ●artizanat.
Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca va fi şi anul acesta prezent cu stand în cadrul târgului internaţional specializat pentru agricultură, zootehnie, industrie alimentară şi ambalaje – AGRA EXPO TRANSILVANIA 2016, reprezentanţii CENTI prezentând tuturor celor interesaţi serviciile de afaceri şi inovare ale Enterprise Europe Network.

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi:

ICIA-CENTI Cluj-Napoca
Str. Donath, nr. 67, 400293 Cluj-Napoca
Tel: +40-264 420590, Fax: +40-264 420667
Persoana de contact: Simona-Clara BÂRSAN
E-mail: centi@icia.ro

by CENTI CENTI

Alimentaria Brokerage Event 2016 Barcelona (Spania)

În perioada 25-28 aprilie 2016, în oraşul spaniol Barcelona va avea loc Târgul Internaţional al Industriei Alimentare -„Alimentaria 2016”, manifestare la care vor participa cei mai importanţi reprezentanţi ai industriei alimentare din peste 50 de ţări ale lumii. Cu această ocazie, în data de 27 aprilie 2016, în cadrul târgului va fi organizată cea de-a IV-a ediţie a evenimentului de brokeraj internaţional destinat producătorilor şi furnizorilor de produse alimentare şi băuturi, dar și profesioniștilor din industria culinară. Evenimentul este susţinut de numeroase organizaţii membre Enterprise Europe Network, printre care şi Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca.

Târgul Internaţional al Industriei Alimentare – Alimentaria 2016 îşi va deschide din nou porţile în perioada 25-28 aprilie 2016 la Gran Via Exhibition Centre, Barcelona, pentru firme din peste 50 de ţări, devenind astfel unul dintre cele mai importante târguri internaţionale de produse alimentare şi băuturi.
Organizat bienal, Alimentaria 2016 sărbătorește anul acesta cea de-a 40-a ediţie, târgul concentrându-se în continuare pe menținerea și consolidarea principalelor fundamente ale creșterii sale: internaționalizare, inovare, gastronomie și specializare!
Alimentaria 2016 va avea ca principal obiectiv inovarea, internaționalizarea și relaţiile de afaceri, oferind prilejul pentru întâlniri între expozanți și cumpărători internaționali, dar și pentru prezentarea de bune practici şi poveşti de succes din industria alimentară. Numeroşi specialiști vor analiza şi vor dezbate prezentul și viitorul sectorului alimentar, subliniind importanța dezvoltării de produse inovatoare.
Cunoscut fiind faptul că cele mai bune afaceri sunt cele încheiate prin contact direct, Târgul Internaţional al Industriei Alimentare – Alimentaria 2016 îşi propune să devină cadrul ideal de ofertare, negociere şi contractare între companii active în sectorul alimentar şi domenii conexe, care vor beneficia cu această ocazie de o platformă optimă de identificare a unor potenţiali parteneri de afaceri.
În acest sens, în cadrul târgului internaţional Agenția Catalană pentru Competitivitate în Afaceri (ACCIÓ) împreună cu Enterprise Europe Network prin organizaţiile sale membre din 20 de ţări vor organiza în data de 27 aprilie 2016 cea de-a IV-a ediţie a evenimentului de brokeraj internaţional: Alimentaria Brokerage Event 2016!

Evenimentul de brokeraj internaţional va avea loc în paralel cu târgul principal şi se va axa cu precădere pe produse și procese agroalimentare inovatoare, tendințe în sectorul alimentar și al băuturilor, nutriție și sănătate/ bunăstare etc.
Evenimentul de brokeraj are scopul de a ajuta companiile europene să găsească parteneri comerciali și/sau tehnologici, precum și parteneri pentru proiectele de cercetare-dezvoltare în cadrul programului Orizont 2020.

La ediţia precedentă a evenimentului de brokeraj au avut loc aproape 600 întâlniri internaţionale de afaceri la care au participat 281 reprezentanți de firme din peste 18 ţări.

Nu se percepe nicio taxă de participare la evenimentul de brokeraj internaţional pentru firmele membre Enterprise Europe Network!

Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca este co-organizator al Alimentaria Brokerage Event 2016!

Cei interesaţi să participe la întâlnirile de afaceri şi brokeraj internaţional organizate cu ocazia târgului internațional Alimentaria 2016 sunt rugaţi să contacteze CENTI Cluj-Napoca până cel târziu în data de 13 aprilie 2016.

Pentru informații suplimentare privind evenimentul de brokeraj, vă rugăm să ne contactați:
ICIA-CENTI Cluj-Napoca
Str. Donath, nr. 67, 400293 Cluj-Napoca
Tel: +40-264 420590, Fax: +40-264 420667
Persoana de contact: Simona-Clara BÂRSAN
E-mail: centi@icia.ro

by CENTI CENTI

Dezvoltarea abilităţilor de construire a planului de afaceri pentru SME Instrument – Faza 1

Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca, departament al INCDO-INOE 2000, filiala ICIA Cluj-Napoca, în calitate de organizaţie membră Enterprise Europe Network, vă invită să participaţi la workshop-ul cu tema:

SME Instrument – schema de finanţare UE pentru IMM-urile cu potenţial inovativ. Construirea planului de afaceri pentru SME Instrument – Faza 1

Evenimentul va fi organizat după cum urmează:

  • 12 mai 2015 – Cluj-Napoca, judeţul Cluj;
  • 18 iunie 2015 – Zalău, judeţul Sălaj;
  • 22 iulie 2015 – Bistriţa, judeţul Bistriţa-Năsăud;
  • 7 octombrie 2015 – Oradea, judeţul Bihor;
  • 11 noiembrie 2015 – Baia Mare, judeţul Maramureş;
  • 7 aprilie 2016 – Brașov, județul Brașov.

Workshop-ul, care se înscrie în programul de activităţi promovat de consorţiul BISNet Transylvania, se adresează cu preponderenţă IMM-urilor cu potenţial inovativ care doresc să participe în cadrul programului Orizont 2020 şi, în special, în cadrul SME Instrument.

Participanţii la eveniment vor avea ocazia să îşi însuşească informaţii concrete şi de ultimă oră cu privire la SME Instrument şi, totodată, să îşi îmbunătăţească abilităţile de scriere a unui plan de afaceri eligibil în SME Instrument, Faza 1.

Prezentările vor fi susţinute de:

  • Dr. ing. Simona Clara BÂRSAN – Regional Contact Point SME Instrument
  • Ec. Alin IVAN – Consultant, Integrated Consulting Group România.

Agenda evenimentului o găsiţi aici.

Pentru informaţii suplimentare, de vă rugăm să ne contactaţi la: tel: +40 264-420590; fax: +40 264-420667; e-mail: centi@icia.ro .Contact: Ancuţa Ivan.

Cu stimă,
Din partea Comitetului de Organizare,
Dr. ing. Simona Clara Bârsan
Director CENTI Cluj-Napoca