by CENTI CENTI

Eveniment de întâlniri de afaceri şi brokeraj internaţional Techtextil 2015

Principalul târg internaţional pentru textile tehnice şi neţesute, Techtextil este mai mult decât un târg, fiind, în fapt, un concept internaţional care pune la dispoziţia tuturor celor interesaţi soluţii în afaceri adaptate pentru industria de textile şi domeniile conexe.

Târgul Internaţional Techtextil se desfăşoară în perioada 4 – 7 mai 2015, în incinta complexului expoziţional Frankfurt Messe din Frankfurt/Main, Germania.

Cu peste 1300 de expozanţi din 48 de ţări şi aproximativ 27500 de vizitatori, Techtextil a devenit de-a lungul timpului o adevărată platformă de produse şi servicii inovatoare, marketing şi aprovizionare, destinată producătorilor şi utilizatorilor de textile tehnice şi neţesute, oferind totodată şi cadrul optim pentru discuţii despre noi tehnologii din domeniu şi oportunităţi în afaceri.

Organizat o dată la doi ani, târgul Techtextil este structurat pe 11 categorii de produse care acoperă întreg spectrul de textile tehnice, materiale neţesute şi textile inovatoare pentru îmbrăcăminte, având aplicabilitate în 12 domenii de activitate care folosesc tehnologii textile moderne, cum ar fi: agricultură, construcţii, confecţii, design interior, industrie, medicină, protecţie, ambalaje etc.

Cunoscut fiind faptul că cele mai bune afaceri sunt cele încheiate prin contact direct, târgul internaţional Techtextil îşi propune să devină cadrul ideal de ofertare, negociere şi contractare dintre cele mai mari companii din industrie şi specialişti din diferite domenii de activitate, care vor beneficia cu această ocazie de o platformă optimă de identificare a unor potenţiali parteneri de afaceri.

În acest sens, în cadrul târgului internaţional, în zilele de 5 şi 6 mai 2015, va fi organizat un eveniment de întâlniri de afaceri şi brokeraj internaţional.

Banner600

Evenimentul de întâlniri de afaceri şi brokeraj internaţional este susţinut de ENTERPRISE EUROPE NETWORK, prin organizaţiile sale membre:

  • Camera de Comerţ şi Industrie Chemnitz – Germania;
  • Hessen Trade & Invest GmbH – Germania;
  • Camera de Comerţ şi Industrie Reutlingen – Germania;
  • Fundaţia pentru tehnologie, inovare şi cercetare Thuringen – Germania;
  • Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca – România;
  • Universitatea Ege – Turcia.

Cei interesaţi să participe la întâlnirile de afaceri şi brokeraj internaţional sunt rugaţi să ne transmită formularul de înregistrare completat pe adresa de e-mail centi@icia.ro până cel târziu în data de 10 aprilie 2015.

NU SE PERCEPE NICIO TAXĂ DE PARTICIPARE LA EVENIMENTUL DE BROKERAJ PENTRU FIRMELE MEMBRE ENTERPRISE EUROPE NETWORK!

Pentru informații suplimentare privind evenimentul de brokeraj, vă rugăm să ne contactați:

ICIA-CENTI Cluj-Napoca
Str. Donath, nr. 67, 400293 Cluj-Napoca
Tel: +40-264 420590, Fax: +40-264 420667
Persoana de contact: Simona-Clara BÂRSAN
E-mail:
centi@icia.ro

by CENTI CENTI

Training pentru Resurse Umane – Japan Industry Insight

Invitaţie de participare la „Programul Training pentru Resurse Umane Japan Industry Insight– program managerial de 4 sau 5 saptamani in Japonia

Programul ofera o oportunitate deosebita pentru intreprinderile din UE ca, intr-un timp scurt, sa dobandeasca o viziune integrata a structurii industriale, precum si practici de afaceri in stil japonez.

  • Perioade de training: 11 mai 2015 – 5 iunie 2015 (training cu durata de 4 saptamani) sau 11 mai 2015 – 12 iunie 2015 (training cu durata de 5 saptamani).
  • Termen limita de aplicare: Joi, 26 februarie 2015

Facilitati speciale pentru IMM-uri (Definitia IMM-urilor o gasiti la: http://ec.europa.eu/enterprise/policies/sme/facts-figures-analysis/sme-definition/index_en.htm):

Centrul de cooperare industriala UE – Japonia acopera toate costurile direct legate de program (de exemplu, cursuri de limbi straine, conferinte, seminarii si vizite de studiu pentru grupuri inclusiv calatoriile in afara orasului Tokyo) si participantii din IMM-uri pot beneficia de sume pana la 3000 de Euro sub forma de burse.

Cheltuielile de deplasare inspre/ din Japonia, precum si cheltuielile de cazare si masa in Tokyo sunt suportate de participanti.

Pentru informatii suplimentare sau nelamuriri va rugam sa contactati pe: Alessandro Perna (a.perna@eu-japan.eu) Formularul de aplicatie se gaseste pe http://www.eu-japan.eu/sites/eu japan.eu/files/HRTP51_application%20form.doc
Mai multe informatii despre training puteti gasi si pe: http://www.eu-japan.eu/detail-business-programmes/HRTP

by CENTI CENTI

Competitie de proiecte de afaceri inovatoare in domeniul turismului pentru antreprenori si start-up-uri

Cautati lansarea unui proiect de afaceri inovatoare in domeniul turismului?

Daca da, atunci va oferim o oportunitate de a lansa proiectul dumneavoastra in Mallorca, una dintre cele mai aglomerate destinatii turistice la nivel mondial, cu mai mult de 15 milioane de vizitatori în 2014.

Startup Bit este un program creat pentru a atrage antreprenorii cu potential ridicat din toata lumea, dar aflati in stadiu incipient, pentru a-si porni startup-ul lor in Mallorca. Guvernul Insulelor Baleare si parcul tehnologic Parc Bit au creat o baza solida, sub forma unui hub de inovare, unde startup-urile care s-au axat pe domeniul turismului vor gasi cel mai bun loc pentru a-si lansa proiectele.

Dacă decideti sa aplicati la acest program si proiectul dumneavoastra se va situa intre primele 10, veti avea posibilitatea de a calatori in Mallorca si de a intalni antreprenori care au o vasta experienta profesionala in domeniul turismului, va veti putea prezenta personal proiectul dumneavoastra si veti putea valida aspecte cheie ale afacerii dumneavoastra.

Conditii de participare foarte atractive: premiul I in valoare de 30.000 € si premiul II in valoare de 25.000 €, plus acces gratuit la infrastructurile incubatorului, inclusiv cheltuielile de calatorie spre Mallorca pentru cele 10 cele mai bune zece proiecte.

Mai multe informatii, termene, conditii de participare si formular de cerere gasiti pe http://www.startupbit.org/bases.php

by CENTI CENTI

Eveniment de brokeraj internaţional in cadrul Targului International de la Hanovra 2015

HANNOVER MESSE 2015

Centrul Expozitional Hanovra, Germania, 14-17 Aprilie 2015

In perioada 13-17 aprilie 2015, la Hanovra, Germania, are loc cel mai mare targ international din domeniul tehnologiei industriale – Hannover Messe.

Cu aceasta ocazie, intre 14 si 17 aprilie 2015, va avea loc si cea de-a 11-a editie a evenimentului de brokeraj international, devenit deja loc de referinta pentru intalniri bilaterale intre firme straine interesate in gasirea de noi oportunitati de afaceri.

Evenimentul de brokeraj international este organizat si sustinut de organizatii membre ale Enterprise Europe Network, precum si de multe alte organizatii profesionale internationale, in colaborare cu forumul Global Business & Markets din cadrul Hannover Messe.

Amplul eveniment de intalniri de afaceri va avea loc in Hala nr. 6, situata in centrul spatiului expozitional; intalnirile de afaceri se vor desfasura intr-o atmosfera deosebita, firmele participante bucurandu-se de un lounge special dedicat discutiilor, iar organizatorii evenimentului vor asigura asistenta pe toata perioada desfasurarii acestuia.

La evenimentul de brokeraj vor participa firme din toate sectoarele de activitate prezente la targ: ►automatizari industriale, ►energie, ►servicii si furnizori; ►IndustrialGreenTec, ►MobiliTec, ► cercetare si tehnologii etc.

In calitate de organizatie membra Enterprise Europe Network, CENTI Cluj-Napoca va ofera clientilor sa posibilitatea de a participa in mod gratuit la intalnirile de afaceri, daca va inscrieti prin intermediul nostru la evenimentul de brokeraj pana cel tarziu in 13 februarie 2015. Dupa aceasta data, taxa de participare la intalnirile de afaceri este de 89 Euro.

Totusi, in vederea unei bune desfasurari a evenimentului de intalniri de afaceri si a activitatilor de tip social/ networking (cocktail, coffee break etc.), organizatorii solicita firmelor participante la evenimentul de brokeraj international plata unei contributii de 150 Euro.

Mai multe informatii: http://www.een-matchmaking.com/hannovermesse2015/

Daca sunteti interesati sa va inscrieti la evenimentul de brokeraj international din cadrul Targului de la Hanovra 2015, va rugam sa ne contactati:

Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca
Str. Donath, nr. 67
Tel: 0264 420 590; Fax: 0264 420 667
E-mail: centi@icia.ro sau ancuta.ivan@icia.ro

Persoană de contact: Ancuţa-Maria Ivan

banner3

by CENTI CENTI

Eveniment de brokeraj internaţional BUD-GRYF & ENERGIA 2015

Centrul expozitional Szczecin, 27 Martie 2015

Asociatia de Dezvoltare Economică West Pomerania, în colaborare cu alte organizatii membre Enterprise Europe Network din Europa, organizeaza in data de 27 martie 2015, la Szczecin, Polonia, cea de-a 7-a editie a evenimentului de brokeraj international

BUD-GRYF & ENERGIA 2015

Evenimentul de brokeraj este organizat in cadrul targului international BUD-GRYF & ENERGIA 2015, cel mai mare targ din Regiunea West Pomerania Regiunea (Nord-Vest-ul Poloniei – orașul Szczecin), oferind participantilor posibilitatea de a intra în contact cu parteneri de afaceri din următoarele domenii de activitate:

  • Materiale de constructii;
  • Masini si unelte;
  • Materiale de finisare pentru constructii si decoratiuni interioare;
  • Energie regenerabila si conventionala;
  • Furnizori de servicii: geodezie, cartografie, proiectare etc.

PARTICIPAREA LA EVENIMENTUL DE BROKERAJ INTERNAŢIONAL ESTE GRATUITĂ!

Termen limită pentru înscriere la eveniment: 10 Martie 2015

Pentru informatii suplimentare legate de inregistrarea si participarea la evenimentul de brokeraj, va rugam sa ne contactati:

Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca
Str. Donath, nr. 67
Tel: 0264 420 590; Fax: 0264 420 667
E-mail: centi@icia.ro sau ancuta.ivan@icia.ro
Persoană de contact: Ancuţa-Maria Ivan

banner2

by CENTI CENTI

Eveniment de brokeraj internaţional ITF SLOVAKIATOUR

Expo Incheba, Expo Club, Bratislava, 30 Ianuarie 2015

Agenţia Slovacă de Afaceri (fosta Agenţie Naţională pentru Dezvoltarea Întreprinderilor Mici şi Mijlocii din Slovacia) în cooperare cu Enterprise Europe Network şi Asociaţia Hotelurilor şi Restaurantelor din Slovacia vă invită să participaţi la evenimentul de brokeraj internaţional:

ITF SLOVAKIATOUR

care va avea loc în data de 30 Ianuarie 2015 în incinta Expo Incheba, Expo Club din Bratislava (Slovacia), cu ocazia unei ample manifestări expoziţionale internaţionale, după cum urmează: cea de-a 21-a ediţie a Târgului Internaţional de Turism ITF SLOVAKIATOUR, cea de-a 22-a ediţie a Expoziţiei Internaţionale de Vânătoare şi Timp Liber, cea de-a 22 ediţie a Târgului Internaţional de Gastronomie DANUBIUS GASTRO şi, respectiv, cea de-a 7 ediţie a Expoziţiei de Wellness şi Fitness.

Evenimentului de brokeraj internaţional ITF SLOVAKIATOUR oferă participanţilor posibilitatea de a intra în contact cu parteneri de afaceri din următoarele domenii

  • Turism
  • Vânătoare şi Timp liber
  • Gastronomie
  • Wellness și Fitness

Programul evenimentului de brokeraj

09:00 – 09:30 Înregistrarea participanţilor. Deschiderea evenimentului
09:30 – 12:30 Întâlniri bilaterale
12:30 – 13:00 Închiderea evenimentului
13:00 – Vizitarea târgului (Biletele vor fi furnizate de organizatori).

Nu se percepe taxă de participare la brokeraj!

Termen limită pentru înscriere la eveniment: 26 ianuarie 2015

Înregistrarea la eveniment se poate face prin completarea unui formular de înregistrare pe website-ul: https://www.b2match.eu/tourism2015 (click pe butonul de „Register” aflat sub banner) sau contactându-ne direct :

Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca, Str. Donath, nr. 67
Tel: 0264 420 590; Fax: 0264 420 667
E-mail: centi@icia.ro sau ancuta.ivan@icia.ro

Persoană de contact: Ancuţa-Maria Ivan

banner

by CENTI CENTI

Poveste de succes în Enterprise Europe Network

După încheierea perioadei 2011-2012 referitoare la activitatea Enterprise Europe Network, Directoratul General pentru Întreprinderi şi Industrie al Comisiei Europene (DG ENTR) a fost de părere că organizaţiile membre ale Enterprise Europe Network ar trebui să organizeze un număr mai mic de evenimente care să se adreseze unor grupuri mai restrânse de antreprenori. Cu alte cuvinte, evenimentele mai mici pot fi mai personalizate şi mai concentrate pe nevoile antreprenorilor şi astfel eficienţa acestora va creşte.

Luând în considerare sugestiile făcute de DG ENTR, două organizaţii membre Enterprise Europe Network din România (Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca şi Agenţia pentru Dezvoltare Regională Centru – ADR Centru Alba Iulia) şi o organizaţie din Ungaria, au pus la punct detaliile organizării unei Misiuni economice destinate firmelor din industria lemnului, exploatare forestieră şi utilizarea durabilă a biomasei.

Evenimentul a avut loc la Braşov în data de 29 mai 2014, cu ocazia Expoziţiei Internaţionale de Industria Lemnului şi Exploatării Forestiere, EXPOWOOD, desfăşurată în perioada 22–25 mai 2014 în Sala de Expoziţii Roman, Braşov.

La eveniment au participat 4 firme din Ungaria şi, respectiv, 22 firme din Transilvania.

Evenimentul organizat de Enterprise Europe Network a inclus vizitarea expoziţiei EXPOWOOD 2014, întâlniri şi discuţii cu firmele prezente la târg, dar şi vizite la 2 firme din zona Braşov. Reprezentanţii celor trei organizaţii Enterprise Europe Network din România şi Ungaria s-au ocupat cu atenţie de fiecare client care a participat la întâlnirea de afaceri, analizând în prealabil profilul de activitate al fiecărei firme şi identificând nevoile acestora de afaceri, oferindu-le astfel posibilitatea de a întâlni potenţiali parteneri de afaceri potriviţi. Pe parcursul discuţiilor purtate, reprezentanţii organizaţiilor membre Enterprise Europe Network au asistat firmele, în vederea facilitării negocierilor dintre acestea.

Rezultatul a fost deosebit de benefic, pentru că firmele înscrise la eveniment, cunoscând deja activitatea desfăşurată de potenţialii parteneri precum şi intenţiile acestora de colaborare în afaceri, au reuşit sa intre în contact cu firmele cu care au dorit, economisind astfel timp si energie.

Firmele participante la eveniment au fost foarte mulţumite de rezultatele obţinute, iar partenerii Enterprise Europe Network au decis că vor organiza şi pe viitor astfel de evenimente complexe, adresate unui grup restrâns de firme.

IMG_4133 IMG_4141 IMG_4193

by CENTI CENTI

RENEXPO® South-East Europe 2014

Eveniment de întâlniri de afaceri şi brokeraj internaţional susţinut de ENTERPRISE EUROPE NETWORK

20 Noiembrie 2014, Sala Palatului Bucureşti

Cel mai mare şi mai important eveniment din domeniul energiei regenerabile şi eficienţei energetice din România, RENEXPO®, revine pentru a VII-a oară, între 19-21 noiembrie 2014, la Sala Palatului din Bucureşti.

Alături de energia provenită din surse regenerabile, România deţine un potenţial uriaş şi în ceea ce priveşte eficienţa energetică, fie că vorbim despre sectorul industrial, administrativ, economic sau rezidenţial. La RENEXPO® South-East Europe, eficienţa energetică vine în întâmpinarea nevoii de a reduce consumul de energie, sprijină dezvoltarea acestui sector, ajută ţara să genereze energie curată şi susţine tranziţia spre o economie cu emisii scăzute de dioxid de carbon.

România se aliniază politicilor europene şi prin asumarea obiectivelor „20/20/20” (20% energie provenită din regenerabile, 20% creşterea eficienţei energetice până în anul 2020), poate obţine o creştere economică sustenabilă. Numeroase studii arată că peste 90% din timp îl petrecem în interior, prin urmare din totalul consumului de electricitate aproximativ 20% îl reprezintă iluminatul. Deoarece 2/3 din clădirile din România sunt iluminate ineficient, la care se adaugă necesitatea acută de anvelopare şi reabilitare termică a acestora, putem spune că toate premisele sunt date astfel ca România să-şi poată atinge țintele.

RENEXPO® South-East Europe acoperă toate aspectele legate de energiile regenerabile (producție și distribuţie, utilizare eficientă și stocare etc.), precum și cele legate de eficiența energetică în construcții și renovări, dar și serviciile pentru energia verde, acoperind următoarele tematici: ■energie regenerabilă de bază (producție, pregătire, transport); ■producție de energie regenerabilă și distribuție (încălzire, energie, răcire); ■distribuție inteligentă a energiei; ■folosirea eficientă a energiei; ■depozitarea inovativă a energiei; ■servicii verzi.

Pentru a adăuga un plus de valoare expoziţiei, în cadrul RENEXPO® South-East Europe vor fi organizate în paralel o conferinţă, un workshop de specialitate pe eficienţă energetică şi un eveniment de întâlniri de afaceri şi brokeraj internaţional.

Conferinţa Internaţională – Eficienţă Energetică prin Cogenerare, organizat de Econet România (parte a Camerei de Comerţ şi Industrie Româno – Germană) va avea loc în data de 20 noiembrie 2014 şi va în atenţia CET-urilor posibilităţi de a folosi energiile regenerabile.

În cadrul workshop-ului participanţii vor putea face schimb de cunoştinţe şi experienţe din practică cu experţi şi persoane cheie din domeniu.

Datorită poziționării geografice favorabile, RENEXPO® South-East Europe a sprijinit de-a lungul anilor dezvoltarea pieţei de energii regenerabile a României, contribuind în acelaşi timp şi la stabilirea unor contacte cu firme internaţionale. În acest sens, în data de 20 noiembrie 2014, va avea loc un eveniment de întâlniri de afaceri şi brokeraj internaţional susţinut de ENTERPRISE EUROPE NETWORK prin organizaţiile sale membre:

  • IPA CIFATT Craiova – România;
  • Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca – România;
  • Camera de Comerţ şi Industrie Vratsa – Bulgaria.

Înregistrarea la evenimentul de întâlniri de afaceri şi brokeraj internaţional RENEXPO 2014 se poate face până în data de 17 noiembrie 2014, prin completarea formularului ataşat prezentei invitaţii. Vă rugăm să completaţi şi să transmiteţi formularul de înregistrare pe adresa de e-mail: ancuta.ivan@icia.ro

Formularul de înregistrare la evenimentul de întâlniri de afaceri şi brokeraj internaţional RENEXPO 2014 poate fi descărcat AICI.

NU SE PERCEPE NICIO TAXĂ DE PARTICIPARE LA EVENIMENTUL DE ÎNTÂLNIRI DE AFACERI ŞI BROKERAJ INTERNAŢIONAL PENTRU FIRMELE MEMBRE ENTERPRISE EUROPE NETWORK

Pentru informații suplimentare privind evenimentul de brokeraj, vă rugăm să ne contactați:

ICIA-CENTI Cluj-Napoca
Str. Donath, nr. 67, 400293 Cluj-Napoca
Tel: +40-264.420590, Fax: +40-264.420667
Persoana de contact: Ancuţa IVAN
E-mail: ancuta.ivan@icia.ro

by CENTI CENTI

Participaţi la consultarea publică lansată de Comisia Europeană privind iniţiativa în favoarea întreprinderilor mici („Small Business Act – SBA”)!

Comisia Europeană prin DG Enterprise and Industry a lansat de curând o consultare publică cu privire la inițiativa „Small Business Act” (SBA) pentru Europa.

Iniţiativa „Small Business Act” (SBA) pentru Europa, adoptată în 2008 şi actualizată în 2011, reflectă voinţa politică a Comisiei de a recunoaşte rolul central al IMM-urilor în economia UE. Totodată, iniţiativa SBA şi-a dovedit utilitatea ca instrument de politică în sprijinul IMM-urilor. Astfel, au fost luate diverse iniţiative la nivel european şi naţional pentru a îmbunătăţi mediul de afaceri şi pentru a ajuta IMM-urile să se dezvolte.

Cele aproximativ 21 de milioane de IMM-uri generează 58% din valoarea adăugată, angajează 87 de milioane de oameni şi reprezintă sursa a 85% din crearea netă de locuri de muncă. Această iniţiativă stabileşte un program cuprinzător de politici cu acţiuni specifice în 10 domenii cu obiectivele de promovare a spiritului antreprenorial, de aplicare a principiului „Gândiţi întâi la scară mică” în elaborarea de politici şi de promovare a creşterii IMM-urilor, sprijinindu-le să soluţioneze ultimele probleme care le împiedică dezvoltarea. Actualizarea iniţiativei SBA în 2011 a mutat accentul pe acţiunile care sunt cele mai probabile să sprijine IMM-urile pentru a face faţă crizei economice: facilitarea accesului la finanţare, reducerea birocraţiei, promovarea accesului la pieţe şi stimularea antreprenoriatului.

Prezenta consultare vizează colectarea de reacții și idei cu privire la modul în care inițiativa „Small Business Act” (SBA) pentru Europa ar trebui să fie revizuită pentru a continua o politică europeană fermă de sprijinire a întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri) și a antreprenorilor în perioada 2015-2020.

În vederea consultării dumneavoastră, Comisia Europeană a elaborat un document de consultare  pe care vă invităm să îl citiţi şi care prezintă măsurile curente precum şi o serie de propuneri noi.

Acum este, deci, momentul să reflectaţi asupra măsurilor care s-ar putea lua în viitor pentru a obţine rezultate şi mai bune în activitatea firmei dumneavoastră!

Prin urmare, vă invităm să vă exprimaţi părerile şi sugestiile cu privire la consultarea publică legată de iniţiativa SBA, prin completarea chestionarului pe care îl găsiţi aici (nu vă va lua decât maxim 15 minute) şi să ni-l retrimiteţi pe mail: centi@icia.ro sau fax: 0264 420667 până cel târziu 15 noiembrie 2014.

Prin completarea chestionarului legat de consultarea publică lansată de Comisia Europeană cu privire la iniţiativa „Small Business Act”, puteţi  să contribuiţi la realizarea unei propuneri pentru o nouă iniţiativă SBA care va fi adoptată în prima jumătate a anului 2015.

Raportul Comisiei Europene conținând sinteza rezultatelor consultării publice va fi făcut public la începutul anului viitor.

FOARTE IMPORTANT!

ŞI PĂREREA DUMNEAVOASTRĂ CONTEAZĂ ÎN CREAREA POLITICILOR EUROPENE !

by CENTI CENTI

INDAGRA 2014

Cel mai mare şi important eveniment agricol din România – Târgul internaţional INDAGRA – este organizat de către ROMEXPO, în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, sub patronajul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale.

Cea de-a XIX-a ediţie a târgului INDAGRA se va desfăşura în perioada 29 octombrie –
2 noiembrie 2014, în cadrul Centrului Expoziţional Romexpo, ocupând 8 pavilioane şi toate platformele exterioare.

Târgul INDAGRA reprezintă cea mai complexă manifestare de acest gen din Romania, având ca scop promovarea agriculturii din ţara noastră, a potenţialului zootehnic autohton, a produselor tradiţionale bio, precum şi a soiurilor de vinuri româneşti recunoscute internaţional.

indagra

Pentru a fi performantă, agricultura românească, alături de sectoarele conexe, are nevoie de investiţii, de cercetare, de maşini şi utilaje de ultimă generaţie, de tehnici şi tehnologii moderne, de seminţe şi material săditor de calitate. Astfel, târgul INDAGRA devine locul unde se reunesc cele mai reprezentative firme din ţară şi din străinătate.

În aceeaşi perioadă cu INDAGRA 2014, în cadrul Centrului Expoziţional Romexpo se vor desfăşura alte 4 evenimente cu tematici complementare: INDAGRA FOOD – Târg internaţional pentru industria alimentară, ALL PACK- Expoziţie internaţională pentru ambalaje, materiale, maşini şi echipamente specifice, EXPO DRINK & WINE – Târg de vinuri, băuturi alcoolice şi non-alcoolice şi AUTOEXPOTEHNICA – Expoziţie internaţională de componente şi accesorii auto.

EVENIMENT DE ÎNTÂLNIRI DE AFACERI ŞI BROKERAJ INTERNAŢIONAL

Cunoscut fiind faptul că cele mai bune afaceri sunt cele încheiate prin contact direct, târgul INDAGRA îşi propune să devină timp de cinci zile cadrul ideal de ofertare, negociere şi contractare dintre cele mai mari companii din industrie şi specialiştii din domeniul agricol, din ţară şi din străinătate, care vor beneficia cu această ocazie de o platformă optimă de identificarea a unor potenţiali parteneri de afaceri. În acest sens, în cadrul târgului internaţional, vineri, 31 octombrie 2014, va fi organizat un eveniment de întâlniri de afaceri şi brokeraj internaţional.

Evenimentul de întâlniri de afaceri şi brokeraj internaţional este susţinut de ENTERPRISE EUROPE NETWORK, prin organizaţiile sale membre:

  • IPA CIFATT Craiova – România;
  • Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca – România;
  • Fundaţia Centrul Român pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii CRIMM – România;
  • Camera de Comerţ şi Industrie Vratsa – Bulgaria.

NU SE PERCEPE NICIO TAXĂ DE PARTICIPARE LA EVENIMENTUL DE BROKERAGE PENTRU FIRMELE MEMBRE ENTERPRISE EUROPE NETWORK!

Înregistrarea la evenimentul de întâlniri de afaceri şi brokeraj internaţional INDAGRA 2014 se poate face până în data de 29 octombrie 2014, prin completarea formularului ataşat prezentei invitaţii. Vă rugăm să completaţi şi să transmiteţi formularul de înregistrare pe adresa de e-mail: ancuta.ivan@icia.ro

Formularul de înregistrare pentru evenimentul de întâlniri de afaceri şi brokeraj internaţional poate fi descărcat AICI.

Pentru informații suplimentare privind evenimentul de brokeraj, vă rugăm să ne contactați:
ICIA-CENTI Cluj-Napoca
Str. Donath, nr. 67, 400293 Cluj-Napoca
Tel: +40-264.420590, Fax: +40-264.420667
Persoana de contact: Ancuţa-Maria IVAN
E-mail: ancuta.ivan@icia.ro