by CENTI CENTI

In data de 16 martie 2022, Enterprise Europe Network a lansat Supply Chain Resilience Platform – o platforma de cooperare oferita in mod gratuit companiilor din intreaga lume.

Rolul Supply Chain Resilience (SCR) Platform este de a sprijini companiile si a le ajuta sa fie mai pregatite si mai rezistente, facilitand depasirea problemelor cu care acestea se confrunta la nivelul lantului de aprovizionare.

Companiile interesate se pot inscrie gratuit pe platforma SCR, unde vor avea posibilitatea sa isi prezinte oferta de produse si/ sau servicii, sa isi caute noi parteneri, sa solicite ceea ce au nevoie pentru a-si asigura lantul international de aprovizionare.

Enterprise Europe Network ajuta intreprinderile sa inoveze si sa se dezvolte la nivel international, fiind cea mai mare retea de sprijin din lume pentru IMM-urile cu ambitii internationale.

Destabilizarea regimurilor comerciale internationale, pandemia globala COVID-19, precum si problemele cu care se confrunta omenirea pentru mentinerea pacii, sunt cateva din provocarile care in ultima perioada au generat tensiuni si chiar au perturbat complet lanturile internationale de aprovizionare.

Pentru a raspunde acestor provocari, Enterprise Europe Network, in colaborare cu European Cluster Collaboration Platform, cu sprijinul Comisiei Europene si EISMEA, au creat o platforma internationala de cooperare – Supply Chain Resilience (SCR) Platform – care ajuta companiile sa-si pastreze, sa restructureze sau sa inlocuiasca lanturile de aprovizionare existente, precum si sa se aprovizioneze materii prime, piese, componente si/ sau bunuri (semi)finite sau servicii de care au nevoie pentru a-si mentine activitatea.

Platforma Supply Chain Resilience se concentreaza pe urmatoarele sectoare cheie:

  • Agroalimentar;
  • Constructii;
  • IT&C;
  • Electronica;
  • Industrii mari consumatoare de energie;
  • Sanatate;
  • Mobilitate, Transport, Auto;
  • Materii prima;
  • Energie regenerabila;
  • Textile.

Oportunitatile oferite de platforma SCR sunt urmatoarele:

  • identificarea de noi parteneri de afaceri, potentiali furnizori si/ sau cumparatori pentru a asigura viabilitatea lanturilor de aprovizionare;
  • promovarea produselor inovatoare, tehnologiilor de ultima ora si/ sau a proiectelor de succes,
  • stabilirea de contacte transfrontaliere intre intreprinderi, industrii, organizatii de sprijin, mediul academic, factori de decizie si alte parti interesate importante.

Inregistrarea companiilor pe platforma Supply Chain Resilience este gratuita si se face accesand urmatorul link: https://supply-chain-resilience-platform.b2match.io. 

Pentru mai multe informatii: 

Persoana de contact: Ancuta Ivan, email: ancuta.ivan@icia.ro sau tel: 0264 420590.