Târg internaţional de produse şi echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii şi zootehniei
În perioada 30.10 – 03.11.2013, ROMEXPO, în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România şi sub patronajul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, organizează cea de-a XVIII-a ediţie a Târgului Internaţional de produse şi echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii şi zootehniei – INDAGRA.
Evenimentul reprezintă cea mai complexă manifestare de acest gen din România destinată promovării potenţialului zootehnic autohton, produselor tradiţionale bio, cât şi a soiurilor de vin româneşti recunoscute internaţional.
Tematica sub care se desfăşoară aceasta ediţie vizează reprezentanţi din România şi străinătate din următoarele domenii:
- Producători şi distribuitori de utilaje agricole, echipamente pentru irigaţii;
- Producători şi distribuitori de seminţe şi material săditor, îngrăşăminte, sere şi solarii;
- Producători şi distribuitori de echipamente zootehnice, pentru creşterea animalelor şi păsărilor, abatorizare;
- Producători şi distribuitori de produse şi echipamente în domeniul horticulturii şi viticulturii;
- Prestatori de servicii financiare şi asigurări;
- Prestatori de servicii de consultanţă şi formare profesională în domeniu;
- Proiectare şi distribuţie de software dedicate. Mai multe informaţii.
Cunoscut fiind faptul că cele mai bune afaceri sunt cele încheiate prin contact direct, INDAGRA îşi propune să devină timp de cinci zile cadrul ideal de ofertare, negociere şi contractare dintre cele mai mari companii din industrie şi specialiştii din domeniul agricol. De asemenea, fermierii aflaţi în căutarea de soluţii alternative la problemele întâmpinate în cadrul propriilor exploataţii sau interesaţi de rase de animale care să aducă mai mult profit, vor beneficia cu această ocazie de o platformă optimă de dezvoltare a afacerilor. În acest sens, în cadrul târgului internaţional de produse şi echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii şi zootehniei – INDAGRA 2013, în data de 01.11.2013 va fi organizat şi un eveniment de brokeraj internaţional!
Evenimentul de brokeraj internaţional INDAGRA 2013 este susţinut de ENTERPRISE EUROPE NETWORK prin organizaţiile sale membre:
- IPA CIFATT Craiova – România
- Centrul de Transfer Tehnologic CENTI Cluj-Napoca – România
- PRIMOM Fundaţia pentru Promovarea Întreprinderilor, Nyiregyhaza – Ungaria
- Camera de Comerţ şi Industrie Languedoc-Roussillon – Franţa.
Înregistrarea la Evenimentul de brokeraj internaţional INDAGRA 2013 se poate face până în data de 24 octombrie 2013, prin completarea formularului ataşat prezentei invitaţii. Vă rugăm să completaţi şi să transmiteţi formularul de înregistrare pe adresa de e-mail: ancuta.ivan@icia.ro
Formularul de înregistrare la Evenimentul de brokeraj internaţional INDAGRA 2013 poate fi descărcat aici.
NU SE PERCEPE NICIO TAXĂ DE PARTICIPARE LA EVENIMENTUL DE BROKERAGE PENTRU FIRMELE MEMBRE ENTERPRISE EUROPE NETWORK!
Pentru informații suplimentare privind evenimentul de brokeraj, vă rugăm să ne contactați:
ICIA-CENTI Cluj-Napoca
Str. Donath, nr. 67, 400293 Cluj-Napoca
Tel: +40-264.420590, Fax: +40-264.420667
Persoana de contact: Ancuţa-Maria IVAN
E-mail: ancuta.ivan@icia.ro